چرا باید به سراغ خرید موتور آسانسور بهران برویم ؟

 

 

چرا باید به سراغ خرید موتور آسانسور بهران برویم؟

                                                                                                               

عملکرد داخلی آسانسور و اینکه چگونه کار می‌کند مسئله‌ ای نیست که افراد به دنبال آگاهی از آن باشند چرا که زیاد برایشان کاربردی نیست. شما معمولا استفاده کننده آسانسور هستید و برایتان فرقی ندارد چگونه شما را بالا و پایین می برد. هرچند وقتی بحث خرید موتور آسانسور بهران باشد، بهتر است از این مسئله آگاهی یابید.

 

اهمیت آشنایی با چگونگی کار موتور آسانسور


یکی از مهم ترین مسائلی که باید با آن آشنا شوید، موتور آسانسور می باشد. نوع موتور، بر عمر آسانسور و بدون مشکل کار کردن آن تاثیرگذار است. پس وقتی قصد خرید قطعات آسانسور را داشتید، باید اطلاعات خود را تا جای ممکن افزایش دهید. در اینجا ما اطلاعات مفیدی را در مورد این موتور با شما به اشتراک می گذاریم. به یاد داشته باشید خرید موتور آسانسور بهران، در صورتی بهترین انتخاب است که با نیازهای شما تطابق کامل داشته باشد. فهمیدن وجود یا عدم وجود این تطابق نیز در گرو شناخت این محصول و برند است.

نحوه کار موتور بهران به چه صورت است؟

آسانسورهای کششی، به صورتی کار می کنند که موتور نباید وزن زیادی را تحمل و جا به جا کند. وزنه تعادلی به کار رفته در آسانسورها، فشار وارد شده به موتور را تا حد قابل قبولی کمتر می کند. حال این آسانسورهای کششی با موتور گیربکس کنترل می شوند. در این حالت، موتور به راحتی چرخ دنده ها را حرکت می دهد و قله بالابر را به چرخش وا می دارد.

یکی از مهم ترین موتورهای بهران، موتورهای گیربکسی هستند که در بازار طرفداران بسیاری دارد. برای آشنایی با این موتور و نحوه کار کردن آن، لازم است تا وظیفه هر جز آن را بدانید. شاید از خود بپرسید دانستن این اطلاعات چه تاثیری در پروسه خرید موتور آسانسور بهران دارد؟ وقتی شما تصمیم به خرید قطعات آسانسور می گیرید، باید از میان صدها محصول دست به انتخاب بزنید. معیار انتخاب شما نیز، مشخصات فنی آنها می باشد. حال دانستن اینکه چگونه یک موتور کار می کند، به شما کمک  می کند تا مشخصات موتور آسانسور بهران را بهتر تحلیل کنید.

در موتور گیربکسی، بخشی به اسم موتور الکتریکی وجود دارد که کابین آسانسور را بالا و پایین می برد. حال برای اینکه در هنگام جا به جایی کابین آسانسور تعادل داشته باشد، از سیم بکسل استفاده می شود. این سیم به کابین متصل است اما قبل از آن به گیربکس وصل شده است. خود گیربکس نیز برای این که انرژی را از منبع تولید به مقصد برساند، مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به این موضوع، کارکرد موتورها تقریبا یکسان است اما کیفیت کارکرد به مدل آن بستگی دارد. برای مثال، موتور آسانسور 6.1 بهران و موتور بهران 7.3 هر دو کابین را جا به جا می کنند اما با توجه به نحوه کار آسانسور که پیشتر توضیح دادیم، تغییر در هر قطعه آن کیفیت و سرعت کار آنها را تغییر می دهد. در هنگام خرید موتور آسانسور بهران، باید به هر تغییر کوچک در مشخصات موتورها دقت کنید.

آیا قیمت موتور بهران در مقایسه با ویژگی های آن مناسب است؟

موتور  بهران آسانسور، به سبب طراحی بی نظیر و رعایت استانداردهای علمی، به راحتی می تواند کارکرد بی عیب و نقص آسانسور شما را تضمین کند. هر مدل از این موتور با توجه به ظرفیت و ویژگی های خود مناسب کنترل ظرفیت کابین های متفاوتی است. پس با توجه به این ویژگی ها، قیمت هر مدل آن نیز متغیر خواهد بود. برای این که از استاندارد بودن قیمت گذاری هر مدل مطمئن شوید، تنها کافی است چند موتور با مشخصات مختلف را با هم مقایسه کنید. انجام مقایسه در هنگام خرید موتور آسانسور بهران، ارزش هزینه آن را برای شما روشن می کند.

همچنین موتورهای بهران دارای طول عمر بالایی هستند. هر چه طول عمر موتور آسانسور شما بیشتر باشد، سرمایه گذاری شما نیز طولانی تر خواهد بود. شما با خرید هر قطعه از آسانسور خود، در حال سرمایه گذاری بر امنیت جانی و مالی خود هستید. علاوه بر این، موتورهای بهران طیف وسیعی از نیاز مشتریان را با ارائه مدل های متنوع پوشش می دهند. با خرید موتور آسانسور بهران شما از موتورهایی متنوع و باکیفیت بهره مند خواهید شد. با مراجعه به لیست قیمت موتور آسانسور بهران، متوجه می شوید، قیمت ارائه شده در مقایسه با خدمات بی نظیر است.

جایگاه موتور بهران آسانسور در بازار چگونه است؟

موتورهای بهران، یکی از پیشتازان بازار ایران هستند. این برند توانسته تا با تولید بهترین موتورهای موجود و البته ارائه خدمات پس از فروش مشتری محور، رضایت مشتریان خود را جلب کند. این رضایت فراگیر پس از خرید موتور آسانسور بهران، نشان از شعاری نبودن الگوی کیفیت آن است.

در مقایسه با موتور جم ایتالیا و یا موتور الکمپ ایتالیا، موتور بهران توانسته تا عملکرد قابل قبولی داشته باشد و به عنوان یک برند داخلی، جایگاه خود را حفظ کند. به همین دلیل بهتر است به سراغ این برند داخلی بروید تا هم هزینه کمتری پرداخت کنید و هم کیفیت مورد نظر را داشته باشید.

همچنین یکی از اصلی ترین دلایل جایگاه خوب موتور بهران، خدمات فروش و پس از فروش آن است. از آنجا که یک برند داخلی محسوب می‌ شود، نمایندگی های معتبر و اصلی آن داخل کشور هستند. در کنار این، برای خرید موتور آسانسور بهران تنها کافی است تا به فروشگاه های اینترنتی ارائه دهنده این محصول مراجعه کنید. برای خرید محصولات این برند معتبر از ما، می توانید با کارشناسان مربوطه برای مشورت ارتباط برقرار کنید.

سخن پایانی

خرید موتور آسانسور بهران، به عنوان یکی از برترین برندهای بازار ایران، می تواند یک انتخاب بی نقص باشد. این انتخاب از چندین جهت برای شما سود دارد. در وهله اول بحث قیمت موتور بهران آسانسور مطرح است که در مقایسه با سایر برندها بسیار معقول می باشد. همچنین در کنار این قیمت گذاری مناسب، ویژگی ها و کارکرد آن نیز مطابق استانداردهای روز طراحی شده است. اگر قصد خرید این موتور را دارید، می توانید به نمایندگی موتور بهران آسانسور مراجعه کنید. همچنین می توانید قیمت موتور آسانسور بهران 1400 را نیز پیش از خرید مشاهده فرمایید.


نظرات کاربران
ارسال نظر