خرید بهترین قطعات آسانسور از بهترین فروشگاه ها

 

 

خرید بهترین قطعات آسانسور از بهترین فروشگاه ها

در شهرهایی که ساختمان های بلند در آن قد کشیده اند، استفاده از آسانسور با زندگی روزمره گره خورده است. به همین دلیل مهم است که امنیت و کیفیت آسانسورها برای استفاده کنندگان تضمین شود. یکی از راه های ایجاد این تضمین استفاده از قطعات آسانسور باکیفیت می باشد. هر چه قطعات به کار رفته شده دارای کیفیت بیشتری باشند، احتمال بروز مشکل کمتر خواهد بود.

برای این که از کیفیت قطعات آسانسور اطمینان حاصل کنید، باید دو نوع اطلاعات داشته باشید. اطلاعات اول مربوط به آشنایی با قطعات آسانسور است. پیش از خرید باید بدانید یک آسانسور چند قطعه مهم دارد تا بتوانید بودجه خود را بر حسب آن هماهنگ کنید. همچنین آشنایی با کارکرد هر قطعه، دید روشن تری نیز به شما می دهد. 

اطلاعات دوم برای خرید قطعات آسانسور، مربوط به پروسه انتخاب فروشگاه است. اطمینان از اورجینال بودن قطعات آسانسور و دریافت خدمات مشتری مدارانه باید همواره به عنوان یک معیار در نظر گرفته شود. در اینجا ما هر دو نوع این اطلاعات را با شما به اشتراک می گذاریم.

آشنایی با 8 قطعه از قطعات اصلی آسانسور

1. گاورنر سرعت
سیستم تنظیم سرعت آسانسورها به عنوان گاورنر سرعت شناخته می شود. اگر آسانسور بیشتر از حد مجاز کار کند، این تنظیم کننده سرعت را کنترل می کند. این نوع از قطعات آسانسور معمولاً به پایین دستگاه متصل می شوند و به طناب گاورنر نیز معروف هستند.

2. موتور الکتریکی
در صورت مواجه شدن آسانسور با هر گونه مشکل جدی، موتورهای الکتریکی به جلوگیری از آن کمک می کند و عملکرد روان آسانسورها را فراهم می کند. موتورها نقش مهمی را در انتقال انرژی ایفا می کنند. این قطعه در تمام مراکز فروش قطعات آسانسور یافت می شود.

3.ریل آسانسور
بالا و پایین رفتن در آسانسورها با عملکرد صحیح ریل آسانسور امکان پذیر است. مسلما جا به جایی کابین آسانسور اصلی ترین انتظاری است که از این وسیله داریم که ریل به عنوان یکی از مهم ترین قطعات آسانسور، در آن نقش دارد. 

4.کابین
این قسمت اصلی آسانسور است که برای حمل و نقل کالا و خدمات و یا عبور و مرور افراد طراحی شده است. کابین آسانسور دارای انواع مختلفی است که در هر فروشگاه قطعات آسانسور، قابل دسترس است. 

5.محور آسانسور
کابین آسانسور در این فضا حرکت می کند. بسته به نوع آسانسور، محل شفت می تواند متفاوت باشد که محور آسانسور وظیفه این امر را بر عهده دارد. 

6.درب آسانسور 
درب آسانسور برای ورود و خروج افراد طراحی شده است و دارای دو نوع اصلی است. خود قطعات درب آسانسور، دارای طیف مختلفی هستند که همگی باید خریداری شوند. شما برای مشاهده این قطعه در فروشگاه ها، می توانید به لیست کامل قطعات آسانسور تمام اتوماتیک مراجعه کنید. 

7.بافرها
بافر دستگاهی است که در پایین آسانسور قرار دارد و برای محافظت از افراد طراحی شده است. بافرها می توانند با تجمع یا اتلاف انرژی جنبشی، آسانسور در حال نزول را متوقف کنند. این قطعه از مهم ترین قطعات آسانسور می باشد. 

8.ابزار ایمنی 

این یک وسیله از قطعات مکانیکی آسانسور است که برای حفظ ایمنی به آن متصل شده است. در صورتی که آسانسور با حداکثر سرعت یا بیش از حد مجاز به سمت پایین حرکت کند، دستگاه ایمنی می تواند اوضاع را کنترل کند.  تمام قطعات مربوط به ایمنی آسانسور باید با بالاترین کیفیت ممکن خریداری شوند تا ضامن جان شما باشد. 

 

نکته کاربردی برای خرید قطعات آسانسور 

1.از خدمات پس از فروش مطمئن شوید. 
وقتی بحث فروش اینترنتی قطعات آسانسور به میان می آید، خدمات پس از فروش اهمیت دو چندانی پیدا می کنند. یکی از محدودیت های معاملات آنلاین، از دور انتخاب کردن کالا است و این یعنی امکان بررسی و تایید کالا توسط مشتری وجود ندارد. به همین دلیل مهم است که خدمات پس از فروش قطعات آسانسور، مشکلات و ایرادات احتمالی بعد از خرید را پوشش دهد. یکی از مهم ترین جنبه های آن امکان تعویض کالا و یا عودت وجه نقد در صورت ایراد کالا می باشد. همچنین گارانتی کالا نیز حائز اهمیت است. 

2.کیفیت کالا و نحوه تحویل آن را بررسی کنید. 
در زمان خرید اینترنتی قطعات آسانسور، شما باید کیفیت کالا را بر حسب مشخصات و نظر کاربران بررسی کنید. مهم ترین بخش، بررسی نظر کاربران است تا بتوانید بدون هیچ شک و تردیدی اطلاعات درست کسب کنید. همچنین از شیوه تحویل کالا، زمان تحویل و پروتکل های آن نیز آگاه شوید. 

3.از استاندارد بودن قیمت گذاری اطمینان حاصل کند.
بخشی از مدیریت بودجه هنگام خرید قطعات آسانسور به این بر می گردد که هر قطعه با توجه به عملکرد خود چه اهمیت و ارزشی دارد. مسلما قطعات مهم تر با عملکرد پیچیده تر، قیمت بیشتری نیز خواهند داشت. برای این که از صحت قیمت گذاری ها مطمئن شوید، لیست قیمت به روز قطعات را از چند فروشگاه دریافت کنید. سپس برند مورد نظر خود را پیدا کنید تا نوسانات آن در بازار را بررسی کنید.

4.مقایسه کردن را فراموش نکنید. 
مقایسه کردن فروشگاه های آنلاین مختلف کار چندان سختی نیست. تنها لازم است چند پنجره جستجو باز کنید و تمام قطعات و مشخصات را باهم مقایسه کنید تا بتوانید بهترین آنها را تشخیص دهید. مقایسه کردن قطعات آسانسور در فروشگاه های مختلف، خرید آگاهانه را امکان پذیر می کند.

 

سخن پایانی

با توجه به اهمیت قطعات آسانسور، شما نمی توانید بدون داشتن اطلاعات کافی و لازم به سراغ این امر مهم بروید. آشنایی با عملکرد قطعات شما را از اهمیت آنها آگاه می سازد و بهتر درک می کنید که چرا باید به سراغ بهترین های بازار بروید.

برای خرید و فروش قطعات آسانسور نیز دیگر لازم نیست دائما از خود بپرسید بازار قطعات آسانسور کجاست، زیرا با دنیای اینترنت این بازار در خانه شماست. خرید آنلاین قطعات آسانسور یک شیوه خرید بی نظیر است که وقت و انرژی شما را هدر نمی دهد. شما برای خرید از طریق این شیوه می توانید با کارشناسان ما ارتباط حاصل فرمایید تا لیست قیمت به روز قطعات آسانسور را داشته باشید. 


نظرات کاربران
ارسال نظر